Doręczanie prezentów w kraju

  1. Przesyłki prezentowe doręczamy na terytorium całej Polski za pośrednictwem firm kurierskich i Poczty Polskiej.
  2. W zależności od wyboru przewoźnika przesyłki doręczane są od 1 dnia roboczego do 5 dni roboczych oraz w zależności od wyboru sposobu wysyłki udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.
  3. Za pośrednictwem firm kurierskich prezenty doręczamy od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 9:00 – 18:00.
  4. Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej doręczane są zgodnie z zasadami pracy tej firmy.
  5. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 w dni robocze wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Jeśli zamówienie złożono w dniu wolnym od pracy, wówczas zamówienie jest wysyłane po zaksięgowaniu płatności w najbliższym dniu roboczym.
  6. Istnieje możliwość wysyłki prezentu na wybrany termin doręczenia. W zamówieniu złożonym z wyprzedzeniem w dodatkowych informacjach prosimy wpisać wybrany termin doręczenia. Wówczas przesyłka zostanie wysłana z zachowaniem terminów firm kurierskich. Jednocześnie informujemy, że wskazywanie terminów doręczeń jest możliwe jedynie wybierając firmy kurierskie jako przewoźnika.
  7. W wyjątkowych sytuacjach zamówienia złożone z terminem realizacji w takie dni, jak: 31 grudnia - 1 stycznia, 6 stycznia, Wielkanoc, 1 - 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 24 - 26 grudnia będą doręczane w dzień roboczy przed lub dzień roboczy po wskazanej dacie, ze względu na czas pracy przewoźników.
  8. Doręczenia w takich okresach, jak: Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Mężczyzn, Dzień Matki, Dzień Ojca, Mikołajki, Boże Narodzenie, z uwagi na dużą ilość przesyłek i obciążenie firm kurierskich mogą być utrudnione. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć prezent wybranym terminie, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku. W skrajnych przypadkach, jeśli występuje zagrożenie niedochowania terminu realizacji, staramy się wysyłać prezenty z wyprzedzeniem tak, aby prezent dotarł w dzień roboczy, poprzedzający termin realizacji.
  9. W naszym asortymencie dostępne są ręcznie wykonywane wyroby „hand made”. Takie wyroby na zamówienie wysyłamy od razu po przygotowaniu prezentu lub zgodnie z terminem doręczenia wskazanym w zamówieniu, jeśli wybrano odpowiednich przewoźników i termin realizacji z wyprzedzeniem.
  10. Wszystkie przesyłki są starannie zabezpieczone przez uszkodzeniem podczas transportu, a szczególną ostrożność dokładamy do pakowania delikatnych produktów. Przesyłkę zalecamy otworzyć w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (stłuczenie, pęknięcie, rysy, itp.) prosimy o sporządzenie stosownego protokołu i zgłoszenie do nas.
  11. Opłaty za wysyłkę różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki i wielkości. Radzimy grupować produkty w jednym zamówieniu. Jednakże paczki są przez regulaminy przewoźników ograniczone rozmiarowo i jeśli chcesz wysłać kilka koszy prezentowych na ten sam adres, to należy złożyć osobne zamówienia. Także z powodu ograniczeń stosowanych przez firmy kurierskie opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.
  12. Prezenty są doręczane zgodnie z zasadami pracy wybranych w zamówieniu przewoźników. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy oraz poprawny adres wraz z kodem pocztowym.
  13. Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
  14. W takich przypadkach, jak: odmowa przyjęcia przesyłki; nieodebranie przesyłki w terminie; nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem; podanie błędnych danych adresowych w zamówieniu przesyłka wraca do naszej firmy, a zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  15. W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem istnieje możliwość pozostawienia awizo, tzn. kurier pozostawia informacje z prośbą o kontakt i ustalenie innego terminu doręczenia lub informacje dotyczące punktu odbioru przesyłki i termin odbioru. W innym przypadku kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Jeżeli podczas drugiej próby doręczenia również nie zastanie odbiorcy przesyłka odsyłana jest do nadawcy.
  16. Po odebraniu zwrotnej przesyłki informujemy o możliwości ponownej wysyłki za dodatkową opłatą w wysokości 50 zł w przypadku firm kurierskich i 15 zł w przypadku poczty. Przesyłka zostanie wysłana ponownie po zaksięgowaniu płatności w najbliższy dzień roboczy lub w ustalonym terminie. W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem lub z uwagi na krótkotrwałe terminy przydatności zamówionego produktu, zlecenie uznajemy za zrealizowane.

Zapakowany prezent Madegro.pl