1. Jak załączyć bilecik i dodać treść życzeń?

W naszej ofercie są produkty typu „upominki”, do których należą m.in.: bileciki, maskotki i inne. Takie dodatki dostępne są na kartach produktów, do których dany upominek można dodać. Należy wybrać prezent przechodząc na kartę wybranego produktu. Na dole karty wyświetlają się upominki, które można dołączyć do prezentu. Na karcie upominku bilecik jest pole „Treść bilecika”. Tu należy wpisać własną treść życzeń i zapisać „dostosowanie”, aby tekst został dołączony do zamówienia. Następnie należy dodać bilecik do zamówienia.

2. Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

W koszyku po prawej stronie nad podsumowaniem koszyka znajduje się link „Masz kod promocyjny?”. Po kliknięciu w ten link pojawi się pole do wpisania kodu. Należy wpisać kod i kliknąć Dodaj. Jeśli kod jest poprawny i są spełnione warunki dla danego kodu – promocja zostanie uwzględniona w koszyku.

3. Jak podać inny adres do faktury, a inny do dostawy zamówienia?

W kroku Dane Osobowe domyślnie adres dostawy jest także adresem rozliczeniowym (do faktury). Jeśli adres do faktury jest inny, to wystarczy poniżej pól adresowych odznaczyć pole „Użyj tego adresu także do faktury”. Następnie podaj adres do faktury. Nasz system pozwala dowolnie oznaczać bloki adresowe jako „adres dostawy” czy „adres do faktury”. Oznacza to, że podczas składania zamówienia można dowolnie wskazywać, który adres do czego służy. Nie ma potrzeby edytować i podawać ponownie tych danych.

4. W jakim celu należy podać adres email w zamówieniu?

Na podany adres email w zamówieniu zostanie wysłana faktura. Będziemy mieli także możliwość skontaktować się za pomocą tego adresu w przypadku dodatkowych pytań dotyczących zamówienia czy powstałych podczas doręczania zamówionych produktów.

Jedynie w przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie wiadomości marketingowych lub naszego Newsletteru na podany adres będą przesyłane takie wiadomości. W przypadku rezygnacji z subskrypcji wystarczy kliknąć na link w stopce emaila lub poinformować nas w dowolny dostępny sposób. Zależy nam na bardzo dobrych relacjach z naszymi Klientami i zapewniamy, że nie wysyłamy niechcianych wiadomości.

5. Czy należy podać numer telefonu w zamówieniu?

Prosimy o podanie nam na potrzeby realizacji zamówienia numeru telefonu kontaktowego do siebie i/lub odbiorcy przesyłki. Usprawni to w skrajnych przypadkach realizację zamówienia i pozwoli na szybkie wyjaśnienie wątpliwości czy pytań powstałych podczas realizacji zamówienia.