Przesyłki prezentowe doręczamy na terytorium całej Polski za pośrednictwem firm kurierskich i Poczty Polskiej.
W zależności od wyboru przewoźnika przesyłki doręczane są od 1 dnia roboczego do 5 dni roboczych oraz w zależności od wyboru sposobu wysyłki udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.
Za pośrednictwem firm kurierskich prezenty doręczamy od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 9:00 – 18:00.
Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej doręczane są zgodnie z zasadami pracy tej firmy.
Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 w dni robocze wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Jeśli zamówienie złożono w dniu wolnym od pracy, wówczas zamówienie jest wysyłane po zaksięgowaniu płatności w najbliższym dniu roboczym.
W naszym asortymencie dostępne są ręcznie wykonywane wyroby „hand made”. Takie wyroby na zamówienie wysyłamy od razu po przygotowaniu prezentu lub zgodnie z terminem doręczenia wskazanym w zamówieniu, jeśli wybrano odpowiednich przewoźników i termin realizacji z wyprzedzeniem.
Wszystkie przesyłki są starannie zabezpieczone przez uszkodzeniem podczas transportu, a szczególną ostrożność dokładamy do pakowania delikatnych produktów. Przesyłkę zalecamy otworzyć w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (stłuczenie, pęknięcie, rysy, itp.) prosimy o sporządzenie stosownego protokołu i zgłoszenie do nas.
Opłaty za wysyłkę różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki i wielkości. Radzimy grupować produkty w jednym zamówieniu. Jednakże paczki są przez regulaminy przewoźników ograniczone rozmiarowo i jeśli chcesz wysłać kilka koszy prezentowych na ten sam adres, to należy złożyć osobne zamówienia. Także z powodu ograniczeń stosowanych przez firmy kurierskie opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.
Prezenty są doręczane zgodnie z zasadami pracy wybranych w zamówieniu przewoźników. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy oraz poprawny adres wraz z kodem pocztowym.
Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
W takich przypadkach, jak: odmowa przyjęcia przesyłki; nieodebranie przesyłki w terminie; nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem; podanie błędnych danych adresowych w zamówieniu przesyłka wraca do naszej firmy, a zlecenie uznajemy za zrealizowane.
W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem istnieje możliwość pozostawienia awizo, tzn. kurier pozostawia informacje z prośbą o kontakt i ustalenie innego terminu doręczenia lub informacje dotyczące punktu odbioru przesyłki i termin odbioru. W innym przypadku kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Jeżeli podczas drugiej próby doręczenia również nie zastanie odbiorcy przesyłka odsyłana jest do nadawcy.
Po odebraniu zwrotnej przesyłki informujemy o możliwości ponownej wysyłki za dodatkową opłatą w wysokości 50 zł w przypadku firm kurierskich i 15 zł w przypadku poczty. Przesyłka zostanie wysłana ponownie po zaksięgowaniu płatności w najbliższy dzień roboczy lub w ustalonym terminie. W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem lub z uwagi na krótkotrwałe terminy przydatności zamówionego produktu, zlecenie uznajemy za zrealizowane.